O Twoim zamówieniu i wysyłce
Wysyłamy na terenie całej Europy. Proszę pamiętać, że w okresie świątecznym dostarczenie paczki może zająć trochę więcej czasu.
Dla Holandii zamówienia złożone przed 23:59 będą dostarczone następnego dnia. Dla innych krajów zamówienia złożone przed 22:00 będą dostarczane zgodnie z poniższym harmonogramem:
Austria: 2-4 dni
Belgia: następny dzień
Czechy: 3-5 dni
Dania: 2-4 dni
Finlandia: 3-5 dni
Francja: 2-4 dni
Niemcy: 2-3 dni
Węgry: 5-8 dni
Włochy: 3-5 dni
Irlandia: 4-7 dni
Norwegia: 4-7 dni
Polska: 3-5 dni
Portugalia: 4-7 dni
Rumunia: 4-7 dni
Hiszpania: 3-5 dni
Szwecja: 3-5 dni
Wielka Brytania: 3-5 dni
Dlaczego czasami trwa to dłużej?
Istnieje kilka scenariuszy, w których zamówienie może być opóźnione:
- Dostępność produktu: Jeśli produkt nie jest dostępny, może to opóźnić wysyłkę. Zawsze jest to wyraźnie zaznaczone na stronie produktu.
- Okresy wzmożonego ruchu: W okresach wzmożonego ruchu, takich jak w czasie świąt, czas dostawy może się wydłużyć.
- Dni wolne od pracy: Nie dostarczamy przesyłek w dni wolne od pracy.
- Nieprzewidziane okoliczności: Czasami problemy techniczne w naszym magazynie mogą powodować opóźnienia.
Jak tylko przekażemy Twoje zamówienie kurierowi, otrzymasz e-mail z kodem Track & Trace. Dzięki temu będziesz dokładnie wiedzieć, kiedy Twoja paczka zostanie dostarczona. Otrzymasz ten kod Track & Trace najpóźniej do końca dnia. Nie otrzymałeś od nas e-maila z kodem Track & Trace? Na wszelki wypadek sprawdź folder spam swojego dostawcy poczty elektronicznej.
Pytania? Wyślij wiadomość za pomocą formularza kontaktowego, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!